Chcete si nechat posílat informace o nových
seminářích? Pak se, prosím, registrujte.

Registrovat Přihlásit se
Všechny semináře


Náš partner


Anketa
Zaujala vás nabídka našich seminářů?

Ano (5289 hl.)
 
Ne (3792 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 9081


Účetní závěrka nestátních neziskových organizací za rok 2017 a změny pro rok 2018

DATUM ČAS PŘEDNÁŠEJÍCÍ MÍSTO KONÁNÍ
22.11.2017
(středa)
9.00-14.00
prez. od 8.30
RNDr. Beránek Petr - daňový poradce a certifikovaný účetní a daňový expert, specialista na daňovou oblast a neziskový sektor ČAPEK - WinDUO, s.r.o.
Chittussiho 13, Slezská Ostrava

RNDr. Beránek je ředitelem společnosti ADAR, agentury daňových rad s.r.o. Praha (www.adar.cz), člen Metodické rady Svazu účetních pro neziskové organizace. Je to lektor s mnohaletými praktickými zkušenostmi.

Cílem semináře je upozornit posluchače na změny týkající se nestátních neziskových organizací účtujících podle vyhlášky 504/2002 Sb. a připravit účastníky na provedení roční účetní závěrky za rok 2017.

Seminář je určen účetním, ekonomům a vedoucím pracovníkům všech neziskových organizací účtujících dle vyhlášky 504/2002 Sb. (občanská sdružení, nadace, o.p.s., církevní společnosti, společenství vlastníků, honební společenstva, politické strany a další).


Obsah semináře
  • příprava účetnictví pro sestavení uzávěrky
  • uzávěrkové operace
  • inventarizace
  • potřebné úpravy z hlediska daně z příjmu
  • vyúčtování dotací a grantů
  • sestavení výkazů
  • příloha k účetní závěrce
  • výroční zpráva
  • povinnost auditu a zveřejnění
  • změny v roce 2017 a 2018
  • dotazy a odpovědi

Informace pro účastníky

ČAPEK - WinDUO, s.r.o.
Chittussiho 13, Slezská Ostrava
Mapy.cz - ČAPEK - WinDUO, s.r.o.
Spojení:
Firma Winduo je situována nad stadionem FC Baník-Bazaly, zastávka trolejbusu (104, 106, 108, 109) a autobusu (22, 92) "Revírní Bratrská Pokladna", v blízkosti Modrého pavilonu. Bližší informace o místě konání mohou zájemci najít na www.winduo.cz v oddíle Kontakt, popř. zavolat na telefonní číslo 596 248 585.

Cena a platební podmínky:
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích 900,- Kč za seminář
Vložné za jednotlivý seminář 1000,- Kč

Úhradu účastnického poplatku proveďte:
  • platbou u Komerční banky, a.s., č. účtu 107-5832740207/0100,
    variabilní symbol 221117, konstantní symbol 0558
  • nebo v hotovosti při zahájení semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.

V ceně seminářů je malé občerstvení (káva, čaj, nealko nápoje, obložené chlebíčky, koláčky, něco sladkého na zub).

V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.

IČO: 623 39 184, nejsme plátci DPH.

Opožděné přihlášení nahlaste na mobil: 603 367 808

Další semináře:

13.12.2017 Změny ve mzdové oblasti pro rok 2018
11.12.2017 Nemocenské pojištění a pojistné na sociální zabezpečení od 1.1.2018
06.12.2017 Novinky v daních, účetnictví a mzdách v roce 2017 a 2018
01.12.2017 Uplatňování DPH v roce 2017 a změny pro rok 2018
29.11.2017 Roční účetní závěrka za rok 2017 pro podnikatelské subjekty a změny pro rok 2018

Komentářů: 0 (zobrazit, přidat) | přečteno: 1010 krát Vytisknout  tisknout   |   Poslat e-mailem  poslat e-mailem



Ing. Kiková (Neboráková) Iva, mobil: 732 818 332 | Ing. Neboráková Irena, mobil: 603 367 808
Revoluční 1480, 735 32 Rychvald | e-mail: ekoskol@ekoskol.cz | vytvořeno v phpRS | RSS
Agentura EKOŠKOL © 2009-2019