DPH v roce 2024 a změny pro rok 2025

DATUM A ČAS PŘEDNÁŠEJÍCÍ
11.12.2024 (středa)
9.00-14.00, prezence od 8.30
Ing. Fitříková Dagmar – daňová poradkyně, specialistka na DPH
MÍSTO KONÁNÍ
WEBINÁŘ
Webinář se konal prostřednictvím Microsoft Teams.

Webinář bude zaměřen na změny navrhované s účinností od 1. 1. 2025 v rámci rozsáhlé novely, která promítá do zákona o DPH nejen dvě nové evropské směrnice, ale reaguje i na judikaturu SDEU a na zkušenosti z aplikační praxe. Cílem webináře je nabídnout účastníkům orientaci v navrhovaných změnách a poskytnout dostatek informací pro případná opatření, která pro konkrétního plátce z těchto změn vyplynou.

Součástí výkladu bude také připomenutí specifických povinností a postupů spojených se sestavením DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2024 a další vybrané oblasti uplatňování DPH v rámci dotazů účastníků.
 

Obsah webináře:

⚀  Změny v oblasti DPH v roce 2025:

  • nárok na odpočet daně – zkrácení lhůty pro uplatnění odpočtu, limitace nároku na odpočet, nové povinnosti pro dlužníky ve vztahu k odpočtu;
  • oprava základu daně – úprava lhůty, změny u nedobytných pohledávek;
  • self-billing – zjednodušení podmínek pro jeho uplatnění;
  • cena obvyklá – rozšíření okruhu osob o zaměstnance plátce;
  • finanční činnosti – zúžení okruhu plnění, u kterých se uplatní osvobození od daně;
  • majetek vytvořený vlastní činností – zrušení speciální úpravy;
  • změny v oblasti nemovitých věcí;
  • transpozice režimu pro malé podniky;
  • další důležité změny.

⚀  Vybrané oblasti uplatňování DPH:

  • závěr roku 2024 – sestavení DAP k DPH za poslední zdaňovací období roku 2024, specifické postupy;
  • vybraná problematika uplatňování DPH – dle dotazů účastníků webináře. Dotazy je možné zaslat před konáním webináře na adresu pořádající agentury ekoskol@ekoskol.cz.

⚀  Diskuze a odpovědi na dotazy.
 

Informace pro účastníky:

Webináře probíhají prostřednictvím Microsoft Teams. Nemusíte být nijak technicky zdatní, nemusíte si stahovat žádnou aplikaci, nikde se registrovat, pouze kliknete na odkaz, který Vám před konáním webináře pošleme na Váš email. Pokud by se u Vás vyskytly jakékoliv technické potíže, budeme celý den na příjmu s napojením na technickou podporu.

Technické požadavky: počítač (nebo notebook) s mikrofonem a reproduktory a s připojením k internetu.
 

Cena a platební podmínky:
Cena za WEBINÁŘ a ZÁZNAM Z WEBINÁŘE 1190 Kč

Účastníci webináře mají v ceně zdarma i záznam z jeho konání.
 

Úhradu účastnického poplatku proveďte:
(platba u Fio banky, a.s.,)
číslo účtu 2500313694/2010
variabilní symbol 111224
konstantní symbol 0308

Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením webináře.

IČO: 753 58 549, nejsme plátci DPH.

V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.

Opožděné přihlášení nahlaste na mobil 732 818 332, 603 367 808.
 

Další webináře v roce 2024: