DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
10.12.2010 (pátek) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Fitříková Dagmar – daňový poradce, specialista na DPH |
MÍSTO KONÁNÍ | Dům kultury města Ostravy, a.s. 28. října 124, Ostrava |
Seminář je zaměřen na vybrané a problematické oblasti uplatňování DPH podle právního stavu platného v roce 2010. Účastníci semináře budou seznámeni s nejdůležitějšími změnami připravovanými pro rok 2011. Výklad bude zaměřen i na sestavení daňového přiznání za poslední zdaňovací období roku 2010. Účastníci semináře obdrží pracovní materiály.
Obsah semináře:
- Aktuální informace – rekapitulace změn provedených v oblasti DPH v roce 2010, aktuální stav legislativy EU, vybraná sdělení a výklady MF ČR.
- Změny připravované v roce 2011 – změna pravidel pro určení místa plnění při poskytnutí služby, sazby daně, oprava základu daně a výše daně, oprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolvenčním řízení, převod nemovitosti, osvobození u dovozu zboží, nárok na odpočet daně, úprava a vyrovnání odpočtu daně, přenos daňové povinnosti na příjemce u vybraných plnění, institut ručení za nezaplacenou daň.
- Nejčastější chyby u tuzemských plnění – chyby při fakturaci a možnosti jejich nápravy, nesprávně vyhodnocené datum uskutečnění zdanitelného plnění, nesprávně uplatněný daňový režim, oprava základu daně a výše daně.
- Nárok na odpočet daně – základní pravidla pro uplatnění nároku na odpočet daně, vznik nároku na odpočet, upozornění na časté chyby.
- Stavební činnosti – objekty bytové a soc. bytové výstavby, příslušenství věci, sazby daně, subdodávky stavebních prací, zádržné a smluvní pokuty, smlouvy o dílo, den uskutečnění zdanitelného plnění.
- Obchodování se zbožím v rámci EU – vybrané obchodní případy, specifické náležitosti vystavených daňových dokladů, doplňování údajů na přijatých dokladech, vznik povinnosti přiznat daň při pořízení zboží, zálohové platby.
- Poskytování služeb v rámci EU – obecné principy při určení místa plnění u poskytnutých a přijatých služeb, existence provozovny příjemce služby, uvádění údajů v DAP k DPH a v souhrnném hlášení, služby s místem plnění mimo tuzemsko poskytované mezi českými plátci, upozornění na časté chyby.
- Dovoz a vývoz zboží – postup při výpočtu daně při dovozu zboží, dodací podmínky INCOTERMS, uvádění údajů o vývozu zboží v daňovém přiznání, přepočet cizí měny.
- Daňové přiznání za poslední období roku 2010 – sestavení daňového přiznání za poslední zdaňovací období roku 2010, daňová evidence, kontrola a oprava chyb zjištěných před podáním DAP.
- Diskuse a odpovědi na dotazy – s přihláškou je možné zaslat dotaz do diskuse.
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava
Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích | 850,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 950,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u ČSOB Ostrava, č. účtu 373518283/0300, variabilní symbol 201010, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení.
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 881 78 153, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na tel. + fax 596 546 366 nebo na mobil 603 367 808.
Další semináře v roce 2010: