DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
29.11.2013 (pátek) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Fitříková Dagmar, daňový poradce, specialista na DPH |
MÍSTO KONÁNÍ | Dům kultury města Ostravy, a.s. 28. října 124, Ostrava |
Seminář je zaměřen na vybrané a problematické oblasti uplatňování DPH podle právního stavu platného v roce 2013. Účastníci semináře budou seznámeni s nejdůležitějšími změnami připravovanými pro rok 2014. Výklad bude zaměřen i na sestavení daňového přiznání za poslední zdaňovací období roku 2013. Účastníci semináře obdrží pracovní materiály. Výklad bude doplňován praktickými příklady.
Obsah semináře:
- Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, vybraná sdělení a výklady MF ČR a GFŘ.
- Změny v oblasti DPH v roce 2013 – změny platné pro rok 2014, upozornění na připravované změny ve vazbě na nový občanský zákoník.
- Sazby daně v roce 2013 a 2014 – sazby daně, vyúčtování zálohových plateb.
- Registrace k DPH – plátce a identifikovaná osoba, změna limitu pro registrace k DPH, praktický postup při testování obratu v roce 2014.
- Daňové doklady – typy daňových dokladů a jejich využití v praxi, pravidla pro vystavování a uchovávání daňových dokladů v roce 2013 a 2014.
- Postup při uplatnění nároku na odpočet daně – upozornění na časté chyby při uplatnění nároku na odpočet daně, nárok na odpočet daně v částečné výši – praktické příklady.
- Převod nemovitosti – možnost volby uplatnit daň na výstupu po uplynutí zákonem stanovené lhůty, úprava odpočtu daně, vyřazení nemovitosti z obchodního majetku, změny v roce 2014.
- Režim přenesení daňové povinnosti při poskytnutí stavebních a montážních prací – vysvětlení principu přenesení daňové povinnosti na praktických příkladech s promítnutím do daňového přiznání k DPH, upozornění na časté chyby a možnosti jejich opravy.
- Institut ručení za nezaplacenou daň – tituly pro ručení v roce 2014, praktický postup při kontrole přijatých dokladů, eliminace rizika ručení.
- Plnění osvobozená od daně bez nároku na odpočet daně – pravidla pro uplatnění osvobození od daně u zdravotních služeb a dodání zboží, upozornění na možné chyby.
- Uplatňování DPH u vybraných plnění realizovaných v rámci EU a ve vztahu k třetím zemím – vybrané obchodní případy týkající se dodání a pořízení zboží a poskytování služeb v EU, dovoz a vývoz zboží včetně jejich promítnutí v daňovém přiznání k DPH, upozornění na časté chyby a možnosti jejich řešení.
- Sestavení daňového přiznání za poslední zdaňovací období roku 2013 – vypořádání nároku na odpočet daně, úprava a vyrovnání odpočtu daně, inventarizační rozdíly, postup při sestavení daňového přiznání k DPH za poslední zdaňovací období roku 2013, kontrola obratu na zdaňovací období roku 2014.
- Diskuse a odpovědi na dotazy.
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava
Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 4 a více seminářích | 900,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 1000,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u Komerční banky, a.s., č. účtu 107-5832740207/0100, variabilní symbol 111113, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení (káva, čaj, nealko nápoje, obložené chlebíčky, koláčky, něco sladkého na zub).
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 623 39 184, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na tel. + fax č.: 596 546 366 nebo na mobil: 603 367 808.
Další semináře v roce 2013: