DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
9.2.2011 (středa) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Dagmar Fitříková, specialista na daň z přidané hodnoty |
MÍSTO KONÁNÍ | Dům kultury města Ostravy, a.s. 28. října 124, Ostrava |
Seminář je zaměřen na výklad změn v oblasti DPH podle právního stavu platného v roce 2011. Tyto změny budou vysvětleny na praktických příkladech. Účastníci semináře obdrží pracovní materiály.
Obsah semináře:
- Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, rekapitulace změn v oblasti DPH provedených v roce 2010, vybraná sdělení a výklady MF ČR pro rok 2011.
- Určení místa plnění – pravidla pro určení místa plnění při poskytování služeb platných v roce 2010. Změny pro rok 2011.
- Sazby daně – změny sazeb, sazby daně ve stavebnictví, praktický postup při opravě chyb týkajících se uplatnění nesprávného daňového režimu.
- Oprava základu daně a výše daně – upozornění na změny platné v roce 2011, oprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolvenčním řízení.
- Převod nemovitosti – pravidla pro uplatnění osvobození od daně, uvádění údajů v daňovém přiznání. Změny pro rok 2011.
- Odpočet daně – pravidla pro uplatnění odpočtu daně, změny platné od 1. 1. 2011, úprava a vyrovnání odpočtu daně, praktické příklady.
- Přenos daňové povinnosti na příjemce u vybraných plnění – vysvětlení principů, upozornění na možné chyby.
- Institut ručení za nezaplacenou daň – upozornění na změny, doporučení ve vazbě na obsah uzavíraných obchodních smluv.
- Základ daně – standardní dodávky zboží a služeb, zálohové platby, základ daně ve specifických případech, aplikace ceny obvyklé pro vymezené případy, na praktických příkladech budou vysvětleny změny pro rok 2011.
- Přeúčtování zboží a služeb v podmínkách roku 2011 – varianty postupu z pohledu DPH, příklady z praxe, upozornění na chyby.
- Obchodování se zbožím v rámci EU – vybrané obchodní případy týkající se dodání zboží mezi osobami registrovaným v EU, časté chyby a možnosti jejich nápravy, daňové doklady, souhrnné hlášení.
- Dovoz a vývoz zboží – upozornění na problémové případy,změny v r. 2011.
- Nejčastější chyby a možnosti jejich nápravy – chyby na vystavených daň. dokladech, nesprávně uplatněný daň. režim, nesprávný postup při uplatnění odpočtu daně, přijaté doklady s chybnými údaji, chybně stanovený základ daně, nesprávně vyhodnocení místa plnění a dne uskutečnění plnění.
- Diskuse.
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava
Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích | 850,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 950,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u ČSOB Ostrava, č. účtu 373518283/0300, variabilní symbol 170111, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení.
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 881 78 153, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na tel. + fax 596 546 366 nebo na mobil 603 367 808.
Další semináře v roce 2011: