Praktické uplatňování DPH v roce 2011

DATUM A ČAS PŘEDNÁŠEJÍCÍ
9.2.2011 (středa)
9.00-14.00
prezence od 8.30
Ing. Dagmar Fitříková, specialista na daň z přidané hodnoty
MÍSTO KONÁNÍ
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava

Seminář je zaměřen na výklad změn v oblasti DPH podle právního stavu platného v roce 2011. Tyto změny budou vysvětleny na praktických příkladech. Účastníci semináře obdrží pracovní materiály.
 

Obsah semináře:

  • Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, rekapitulace změn v oblasti DPH provedených v roce 2010, vybraná sdělení a výklady MF ČR pro rok 2011.
  • Určení místa plnění – pravidla pro určení místa plnění při poskytování služeb platných v roce 2010. Změny pro rok 2011.
  • Sazby daně – změny sazeb, sazby daně ve stavebnictví, praktický postup při opravě chyb týkajících se uplatnění nesprávného daňového režimu.
  • Oprava základu daně a výše daně – upozornění na změny platné v roce 2011, oprava výše daně u pohledávek za dlužníky v insolvenčním řízení.
  • Převod nemovitosti – pravidla pro uplatnění osvobození od daně, uvádění údajů v daňovém přiznání. Změny pro rok 2011.
  • Odpočet daně – pravidla pro uplatnění odpočtu daně, změny platné od 1. 1. 2011, úprava a vyrovnání odpočtu daně, praktické příklady.
  • Přenos daňové povinnosti na příjemce u vybraných plnění – vysvětlení principů, upozornění na možné chyby.
  • Institut ručení za nezaplacenou daň – upozornění na změny, doporučení ve vazbě na obsah uzavíraných obchodních smluv.
  • Základ daně – standardní dodávky zboží a služeb, zálohové platby, základ daně ve specifických případech, aplikace ceny obvyklé pro vymezené případy, na praktických příkladech budou vysvětleny změny pro rok 2011.
  • Přeúčtování zboží a služeb v podmínkách roku 2011 – varianty postupu z pohledu DPH, příklady z praxe, upozornění na chyby.
  • Obchodování se zbožím v rámci EU – vybrané obchodní případy týkající se dodání zboží mezi osobami registrovaným v EU, časté chyby a možnosti jejich nápravy, daňové doklady, souhrnné hlášení.
  • Dovoz a vývoz zboží – upozornění na problémové případy,změny v r. 2011.
  • Nejčastější chyby a možnosti jejich nápravy – chyby na vystavených daň. dokladech, nesprávně uplatněný daň. režim, nesprávný postup při uplatnění odpočtu daně, přijaté doklady s chybnými údaji, chybně stanovený základ daně, nesprávně vyhodnocení místa plnění a dne uskutečnění plnění.
  • Diskuse.

 

Informace pro účastníky:
 

Místo konání semináře
 

Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava

Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
 

Cena a platební podmínky pro semináře:
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích 850,- Kč za seminář
Vložné za jednotlivý seminář 950,- Kč za seminář

Úhradu účastnického poplatku proveďte:

  • platbou u ČSOB Ostrava, č. účtu 373518283/0300, variabilní symbol 170111, konstantní symbol 0558
  • nebo v hotovosti před zahájením semináře

Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.

V ceně seminářů je malé občerstvení.

V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.

IČO: 881 78 153, nejsme plátci DPH.

Opožděné přihlášení nahlaste na tel. + fax 596 546 366 nebo na mobil 603 367 808.
 

Další semináře v roce 2011: