DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
7.12.2011 (středa) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Dagmar Beránková, auditorka a daňová poradkyně |
MÍSTO KONÁNÍ | Dům kultury města Ostravy, a.s. 28. října 124, Ostrava |
Cílem semináře je kvalitně připravit posluchače na provedení roční účetní závěrky za rok 2011 v návaznosti na změny v účetních a daňových předpisech. Seminář je určen pro právnické i fyzické osoby účtující v podvojném účetnictví.
Obsah semináře:
- Novely roku 2011 – rekapitulace.
- Upozornění na rozsudky českých soudů, které mění některé náhledy na dohadné položky aktivní a pasívní, roční odměny zaměstnanců a managementu atd.
- Základní závěrkové účetní operace před stanovením daňové povinnosti – proúčtování inventarizačních rozdílů, dohadné položky, časové rozlišení, zúčtování kurzových rozdílů, přecenění vybraných aktiv reálnou hodnotou, ocenění nedokon- čené výroby zejména u neprůmyslových činností (stavebnictví, projekce, služby).
- Optimalizace daňové povinnosti – cesty ke snížení či naopak zvýšení základu daně, uplatnění a nepropadnutí odpočtů a slev.
- Daňová optimalizace odpisů hmotného majetku, drobného hmotného majetku.
- Komponentní odpisování.
- Opravné položky k pohledávkám, odpisy pohledávek – příklady na pohledávky v konkursu.
- Pořizování, zařazování investic, prodej, zastavení a odpis investic, vyřazení.
- Cizoměnné pohledávky a závazky, odpisy.
- Účtování s vazbou na novelu DPH platnou od 1.4.2011 (soukromé a služební použití automobilů).
- Prodej a likvidace zásob, manka a škody, náhrady škod, pojistné události.
- Tvorba a rozpuštění rezerv na opravy, vázání prostředků na účtu.
- Benefity pro zaměstnance – pohled daňový, pojištění.
- Náklady na vzdělání a odborný rozvoj zaměstnanců.
- Dodaňování nezaplacených závazků.
- Odpočet ztrát z minulých let,využití odpočtů, slev za zdrav. Postižení.
- Vyplácení dividend, podílů na zisku.
- Proúčtování daňové povinnosti a odložené daně v závěru prací na účetní závěrce.
- Povinnost auditu, sestavení výroční zprávy, zprávy o vztazích mezi propojenými osobami, zveřejňování v obchodním rejstříku, sankce dle § 37 Zákona o účetnictví.
Jednotlivým oblastem bude věnován čas dle zájmu posluchačů.
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava
Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích | 900,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 1000,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u Fio banky, a.s., č. účtu 2200179577/2010, variabilní symbol 161111, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení.
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 881 78 153, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na tel. + fax 596 546 366 nebo na mobil 603 367 808.
Další semináře v roce 2011: