DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
9.12.2013 (pondělí) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Beránková Dagmar – auditorka a daňová poradkyně |
MÍSTO KONÁNÍ | Dům kultury města Ostravy, a.s. 28. října 124, Ostrava |
Cílem semináře je kvalitně připravit posluchače na provedení roční účetní závěrky za rok 2013 v návaznosti na změny v účetních a daňových předpisech, optimalizovat daň. povinnost a seznámit je s aktuálními změnami pro rok 2014.
Seminář je určen právnickým i fyzickým osobám účtujícím v podvojném účetnictví.
Obsah semináře:
- Co nás čeká v roce 2014 (informace o stavu legislativy a následných vlivů)
- Příprava na účetní závěrku za rok 2013
- Shrnutí změn roku 2013 (zejména těch, které vešly v platnost a účinnost v průběhu roku)
- Jednotlivé kroky účetní závěrky
- Inventarizace – nástroj vnitřního kontrolního systému a ochrany majetku účetní jednotky
- Konfirmace pohledávek a závazků – jeden z nástrojů inventarizace
- Proúčtování inventarizačních rozdílů, vliv na základ daně z příjmu
- Zúčtování počátečních a konečných zůstatků zásob u způsobu B, jak postupovat u způsobu A
- Účtování dotací, kursových rozdílů, rezerv (zákonné i účetní)
- Pohledávky a závazky (zejména problém opravných položek účetních a daňových, potencionálních závazků, tzv. dodanění závazků)
- Dohadné položky a časové rozlišení (judikáty NSS)
- Výnosy a náklady z hlediska daně z příjmu (výnosy, které jsou předmětem daně a které jsou osvobozené, náklady nedaňové)
- Daň z příjmu a odložená daň
- Sestavení účetní závěrky
- Uzavření účetních knih
- Přezkoumání účetní závěrky (audit – dle Mezinárodních účetních standardů)
- Schválení účetní závěrky
- Zveřejnění účetní závěrky
- Archivace dokladů
- Daňová optimalizace
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava
Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 4 a více seminářích | 900,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 1000,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u Komerční banky, a.s., č. účtu 107-5832740207/0100, variabilní symbol 111113, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení (káva, čaj, nealko nápoje, obložené chlebíčky, koláčky, něco sladkého na zub).
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 623 39 184, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na tel. + fax č.: 596 546 366 nebo na mobil: 603 367 808.
Další semináře v roce 2013: