DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
9.12.2015 (středa) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Beránková Dagmar – auditorka a daňová poradkyně |
MÍSTO KONÁNÍ | ČAPEK – WinDUO, s.r.o. Chittussiho 13, Slezská Ostrava /td> |
Cílem semináře je kvalitně připravit posluchače na provedení roční účetní závěrky za rok 2015 v návaznosti na změny v účetních a daňových předpisech, optimalizovat daň. povinnost a seznámit je s aktuálními změnami pro rok 2016.
Seminář je určen právnickým i fyzickým osobám účtujícím dle vyhlášky 500/2002 Sb. (podnikatelské subjekty).
Obsah semináře:
Úvodní část
- Podstata, účel, obsah, kroky účetní závěrky.
- Jaké podklady je nutno připravit (i pro audit).
- Rekapitulace změn předpisů 2015, které by mohly mít souvislost.
1. Příprava na účetní závěrku
- Inventarizace dle zákona o účetnictví, doložení podle jednotlivých složek majetku a závazků, náležitosti inventurních soupisů, vznik a vypořádání inventarizačních rozdílů. Protokolární likvidace zásob.
- Inventarizační rozdíly.
- Manko a škoda na zásobách.
- Proces inventarizace (údaje, které lze zahrnout do směrnice).
- Časové rozlišení, dohadné účty.
- Kursové rozdíly.
- Rezervy.
- Účtování zásob.
- Dlouhodobý majetek.
- Účetní odpisy majetku.
- Oceňování reálnou hodnotou a metodou ekvivalence.
- Smluvní sankce.
- Zálohy na podíly na zisku.
- Cizoměnné pohledávky a závazky, odpis.
- Rozbor nákladů a výnosů z pohledu daňové znatelnosti, podklady pro sestavení přiznání k dani z příjmu za rok 2015.
- Splatná a odložená daň, vliv na výsledek hospodaření.
- Metodika opravy chyb minulých období.
2. Závěrka
3. Příprava na sestavení přiznání k dani z příjmu právnických osob
4. Změny zákonů od 1.1.2016, včetně informací o novele zákona o účetnictví a účetních předpisů
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
ČAPEK – WinDUO, s.r.o.
Chittussiho 13/734, 710 00 Ostrava
Spojení:
Trolejbus
(č. 101, 104, 106, 108, 109, 111)
Zastávka Revírní bratrská pokladna
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích | 900,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 1000,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u Komerční banky, a.s., č. účtu 107-5832740207/0100, variabilní symbol 181115, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení (káva, čaj, nealko nápoje, obložené chlebíčky, koláčky, něco sladkého na zub).
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 623 39 184, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na mobil 603 367 808.
Další semináře v roce 2015: