Účetní závěrka pro podnikatele za r. 2024, podklady pro sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob

DATUM A ČAS PŘEDNÁŠEJÍCÍ
12.2.2025 (středa)
9.00-14.00, prezence od 8.30
Ing. Beránková Dagmar – auditorka a daňová poradkyně, dlouholetá zkušená lektorka
MÍSTO KONÁNÍ
WEBINÁŘ
Webinář se konal prostřednictvím Microsoft Teams. Záznam byl aktivní do 16.3.2025.

Cílem webináře je probrat přípravné práce související s účetní závěrkou roku 2024, identifikace chyb při fyzických a dokladových inventarizacích, sestavení přiznání k dani z příjmu 2024 a aktuality, jejichž znalost je potřebná pro dané období.

Výklad bude podložený mnohaletými zkušenostmi z praxe.
 

Obsah webináře:

  • přípravné uzávěrkové práce;
  • inventarizace dle zákona o účetnictví, doložení podle jednotlivých složek majetku a závazků, náležitosti inventurních soupisů, vznik a vypořádání inventarizačních rozdílů, protokolární likvidace zásob;
  • opravné položky k pohledávkám, odpis pohledávek;
  • zápočty pohledávek a závazků, promlčení;
  • časové rozlišení nákladů, výnosů, příjmů a výdajů; dohadné pohledávky a závazky;
  • odpisy majetku v účetnictví, daňové odpisy;
  • rozbor nákladů a výnosů z pohledu daňové uznatelnosti;
  • podklady k přiznání DPPO za rok 2024;
  • zaúčtování daně splatné a odložené, výsledek hospodaření před zdaněním a po zdanění;
  • metodika oprav chyb minulých období;
  • nejnovější interpretace NÚR;
  • odpovědi na dotazy.

Informace pro účastníky:

Webináře probíhají prostřednictvím Microsoft Teams. Nemusíte být nijak technicky zdatní, nemusíte si stahovat žádnou aplikaci, nikde se registrovat, pouze kliknete na odkaz, který Vám před konáním webináře pošleme na Váš email. Pokud by se u Vás vyskytly jakékoliv technické potíže, budeme celý den na příjmu s napojením na technickou podporu.

Technické požadavky: počítač (nebo notebook) s mikrofonem a reproduktory a s připojením k internetu.
 

Cena a platební podmínky:
Cena za WEBINÁŘ a ZÁZNAM Z WEBINÁŘE 1190 Kč

Účastníci webináře mají v ceně zdarma i záznam z jeho konání.
 

Úhradu účastnického poplatku proveďte:
(platba u Fio banky, a.s.,)
číslo účtu 2500313694/2010
variabilní symbol 111224
konstantní symbol 0308

Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením webináře.

IČO: 753 58 549, nejsme plátci DPH.

V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.

Opožděné přihlášení nahlaste na mobil 732 818 332, 603 367 808.
 

Další webináře v roce 2025: