DATUM A ČAS | PŘEDNÁŠEJÍCÍ |
13.2.2017 (pondělí) 9.00-14.00 prezence od 8.30 |
Ing. Fitříková Dagmar – daňový poradce, specialista na DPH |
MÍSTO KONÁNÍ | Dům kultury města Ostravy, a.s. 28. října 124, Ostrava |
Seminář je zaměřen výklad změn platných v roce 2017. Pozornost bude věnována také problematice elektronické evidenci tržeb ve vazbě na DPH
Obsah semináře:
- Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH, aktuální výklady GFŘ a vybrané zápisy z jednání KV s KDP ČR využitelné pro praxi roku 2017.
- Elektronická evidence tržeb – povinnosti spojené s elektronickou evidencí tržeb, tržby vyloučené z evidence tržeb, vymezení služeb spadajících do jednotlivých fází ve smyslu zákona o evidenci tržeb (zatřídění dle CZ-NACE), stravování, které není stravovací službou, komisionářské smlouvy a nepřímé zastoupení.
- Uplatňování DPH u plátců podnikajících v rámci společnosti (dříve sdružení bez právní subjektivity) – registrace a rušení registrace, sledování obratu, postupy při uplatňování nároku na odpočet daně, přechodná ustanovení.
- Vznik povinnosti přiznat daň a změny v oblasti DUZP – úplata přijatá před uskutečněním zdanitelného plnění, plnění, které není dostatečně určeno, dárkové poukazy, „elektronická peněženka“, režim opakovaných plnění v roce 2017.
- Vyrovnání a úprava odpočtu – u mank např. na zásobách, lhůta pro úpravu odpočtu daně z titulu uskutečnění plnění, úprava odpočtu daně.
- Nesprávné uvedení daně za jiné zdaňovací období – aplikace § 104 ZDPH v roce 2017, rozšíření zjednodušujících postupů ve smyslu § 104 ZDPH.
- Nespolehlivá osoba a nespolehlivý plátce – vymezení okamžiku vznik nespolehlivé osoby a důsledky, zveřejnění informací o nespolehlivé osobě.
- Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – příklady z praxe, upozornění na časté chyby.
- Kontrolní hlášení (KH) – zkušenosti z praxe, specifické typy daňových dokladů (splátkové a platební kalendáře, opravné daňové doklady) a jejich uvádění v KH, časté chyby a možnosti jejich řešení, sankce za porušení povinností spojených s KH a možnosti jejich prominutí.
- Upozornění na časté chyby u vybraných obchodních transakcí – určení místa plnění, přepočet cizí měny, položky zahrnované do základu daně, chybný daňový režim, vykazování údajů v DAP k DPH.
- Diskuze a odpovědi na dotazy.
Informace pro účastníky:
Místo konání semináře
Dům kultury města Ostravy, a.s.
28. října 124, Ostrava
Spojení:
Tramvají z centra a z Poruby
(č. 4, 8, 9, 11, 12)
zastávka Krajský úřad
Cena a platební podmínky pro semináře: | |
Zvýhodněné vložné při účasti na 3 a více seminářích | 900,- Kč za seminář |
Vložné za jednotlivý seminář | 1000,- Kč za seminář |
Úhradu účastnického poplatku proveďte:
- platbou u Komerční banky, a.s., č. účtu 107-5832740207/0100, variabilní symbol 90117, konstantní symbol 0558
- nebo v hotovosti před zahájením semináře
Prezence bude vždy půl hodiny před zahájením semináře.
V ceně seminářů je malé občerstvení (káva, čaj, nealko nápoje, obložené chlebíčky, koláčky, něco sladkého na zub).
V případě neúčasti vyšlete zástupce, vložné nevracíme.
IČO: 623 39 184, nejsme plátci DPH.
Opožděné přihlášení nahlaste na mobil: 603 367 808.
Další semináře v roce 2017: